Hodepynt

tirsdag 27. september 2011

Praksis

I dag var det praksis igjen, jeg startet dagen med å være med på varebehandling. Vi fikk mye varer inn idag også så det var nok av ting å gjøre, hele dagen.


Nederst til høyre har jeg brykt en klut, det gjorde jeg for å få av alle bladene og småpuppene som sto igjen. Da blir stilkene helt rene slik det ser finere ut.


Her fikk vi mye brett med alt muligens planter, det kom 2 store trallen som hadde flere etasjer der vi måtte ta bem av å bære dem inn i butikken. 


Jeg fikk prøve meg på en veldig lett bestilling i dag, da skulle jeg finne en fin rose som jeg skulle snitte og pakke fint inn. Jeg skulle også skrive et kort på med en hilsen fra senderen. 


I slutten av dagen lagde jeg noen ting til butikken, den første jeg lagde var en bukett som skulle gå i lillafarger. Buketten lagde jeg i et lilla stativ som jeg laget klart før jeg kunne sette blomster i. 
Slik så buketten ut når den var ferdig! 



Deretter lagde jeg en dekorasjon som også skulle ut i butikken, den så tilslutt slik ut. 


Rebekka

1 kommentar: