Hodepynt

mandag 30. april 2012

Komfirmasjon

Torsdagen og fredagen sist uke holdt vi på med mange oppdrag som vi hadde fått i klassen. Vi hadde både bryllup, komfirmasjon og vanligge bestillinger på buketter og dekorasjoner.
Klassen hadde fått ver side oppgaver og holde på med slik at det skulle bli mye lettere å få det gjort på. Jeg ble satt opp på å lage til konfirmasjon, det ble også Maren U, vi delte oss i to slik at jeg laget til vasene som skulle være på langbordet og hun laget en dekorasjon som skulle stå på bufebordet.

Kunden hadde komt med noen Vaser som de selv hadde plukket ut som de ville ha på bordene, de ville lyserosa roser og resten kunne vi bestemme selv hvordan det skulle bli. Jeg bestemte meg for at jeg skulle ha en rose i hver vase og pynte med hvit toner og lyse grønne tonder som er en fin kombinasjon. For å få dette til å se mer levende og at deg skulle henge mer sammen hadde jeg i bjørnegress som jeg la i hverandre.

Resultatet ble altså slikt:





Fikk mye skrøyd av kunden at det va slik han ville ha det så jeg var fornøyd med det som sto igjen :) 

Rebekka

1 kommentar: