Hodepynt

mandag 5. mars 2012

Praksis!

Nå var det endelig praksis igjen etter lang tid. Siden sist jeg var der har de forandret om butikkene, da har de flyttet produksjonsdelen opp til Stokka i en ny butikk og salg delen har de der med Stransenteret.
Hele butikken ble mye større nå når det ikke var produksjon der, dagen gikk ut på å vaska, rydde og lage alt klart. Jeg fikk også være med å lage opp produkter som skulle selges. 




Hele butikken var full av blomster og alt som skulle på plass :) 




 Her ar det jeg fikk laget i slutten av dagen før jeg skulle hjem. Hele dagen gikk mest på å rydde å vaske så det ble ikke så mye laging men det skal jeg gjøre neste gang!


Hjerte med gåsunger som uthever formen på hjertet på den ene siden! 


Her pakket jeg inn hjerteranker i mose som jeg skulle henge ned fra taket. 


Rebekka 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar