Hodepynt

fredag 23. mars 2012

Utprøving av eksamensformen

Når vi hadde prøveeksamen måtte vi velge mellom 4 oppgaver, to av postene måtte vi velge, så vi skulle lage 2 produkter. Jeg laget en dekorasjon og en bukett.

Bukett:
materialene som jeg brukte.
- nellik
- orkide
- fresia
- stativ av greiner
- aspargus
- anteritum
- eucalyptus
- latherlaf
- kirsebærtre
- salal
- ranunkel

Jeg valgte denne fordi jeg ville teste meg i å lage en fin rund, lav bukett som satte preg på vår farger. jeg har jobbet mye med det før så jeg valgte noe jeg er trygg på slik jeg får en go karekter.


Dekorasjon:
materialer jeg brukte:
- fresia
- nellik
- delfinium
- anterium
- leatherleaf
- flexi gress
- gåsunger
- galax blad
- limonium
- oasis
- blomstertråd
- skål 

Dette er også en prosess jeg er veldig trygg på å kunne få et godt resultat. Former, farger å alt passet supert sammen. 


Rebekka

1 kommentar: