Hodepynt

onsdag 25. januar 2012

Praksis

Nå er det endelig praksis igjen etter jul, denne gang har jeg en ny plass jeg er i praksis som heter Kolnes-Zwerg. Detter er også en butikk som ligger i byen, men det er 2 butikker som de har fordelt seg inn i en produksjons del og en salgs del.

Siden det var første gang jeg var der måtte heg bli kjent med de som jobbet der og hvor alt var og hvordan butikken fungerte.

Bilder av butikken


Vaser og kule utstillinger 


Dypte lys hadde de også


De hadde også noen veldig søte fuler som de hadde laget selv.



Denne butikken var lige på mange måter slik som den forje jeg var på. Det var ikke bare blomster de hadde men andre ting også. 

Jeg fikk også være med å lage hva jeg ville da laget jeg: 



Uten om at jeg laget opp serier av disse fikk jeg være med å lage noen bestillinger som å sette sammen tulipan buketter og pakke fint inn og lage en fin rose bukett med andre grønne materialer inni. 


Rebekka 

1 kommentar:

  1. Flotte arbeider du lagde. Fine bilder av mye spennende i butikken;))

    SvarSlett