Hodepynt

tirsdag 20. september 2011

Praksis dag!

I dag var det endelig praksis igjen, dette har jeg gledet meg til!
Jeg startet dagen med å bære blomster og alt som skal stå utfor butikken, deretter fikk jeg være med i en stor lastebil som kommer med blomster. Det var en opplevelse, lastebilen var utrolig stor med to vogner vi kunne gå inn i med alle mulige vakre blomster!


Da alt var hentet å vi hadde tatt ud det vi ville ha, begynte jeg å snitte opp blomstene og sette det i vann. Jeg måtte også plasere det rundt i butikken der fargene passet inn osv.. I dag fikk vi også inn veldig mye andre varer også, varene kom fra shishi en blomster butikk som er i oslo. 


Helt til slutt av dagen fikk jeg ti til å lage to buketter, disse skulle jeg sette for salg i butikken. 
jeg laget en i lillafarger å en i mer høstfarger altså orange. 




Rebekka 

1 kommentar: